Friday 13 September 2013

Ramuan Sabun Ketiak Marine Essence

SABUN CERAH KETIAK?? 

YES. Sabun Marine Essence ini juga popular dikenali sebagai sabun cerah ketiak sebab kemujarabannya mencerahkan kulit di bahagian pelipat-pelipat dan celah-celah badan kita selain mengurangkan bau HANGIT badan! Biasanya, bahagian-bahagian celah pelipat tu kurang di beri perhatian kan? Tuh yang akhirnya akan bertukar menjadi gelap dan berkarat! Huh?? Berkarat...iyalah....kala dah berwarna hitam, kelabu-kelabu git..tak warna karat namanya? ;). 

So kalau rajin amalkan sabun marine essence ini setiap hari, InsyaAllah memang akan nampak kesan secara mendadak..Saya sendiri telah mencubanya & ianya sangat mujarab!!

Cuba anda check betul-betul bahagian di bawah ketiak, celah peha dan tempat-tempat yang berselindung pada badan anda? Mesti ada bahagian-bahagian badan yang telah berubah warna menjadi gelap kan? 

Kenapa eh? 

Kadang-kadang faktor hormon boleh menyebabkan kulit bahagian-bahagian tu gelap juga. 

Paling ketara bila seorang perempuan mengandung!  Tau bahagian mana yang jadi lebih gelap semasa pregnant? Haaaaa.....

1. Leher
2. Perut
3. Ketiak....ketiak....dan ketiak!



Huhuhu....kesian ibu-ibu mengandung kan? Ya...saya juga pernah melaluinya. Warna kehitaman di tempat-tempat tersebut lebih ketara di akhir-akhir bulan kehamilan & jadi lebih teruk sejurus selepas bersalin. Kenapa ya? Again....sebab faktor hormon :(

Stress wooo nak hilangkan warna hitam tu...stress makcik! Rasa tak berkeyakinan langsung apatah lagi untuk tampil menarik dihadapan suami. Nak jadikan cerita, saya terdengar mengenai sabun MARINE ESSENCE atau SABUN KETIAK ni dan Alhamdulillah....warna-warna hitam di tempat-tempat tersebut is now a history....Best..best..best!

Sabun ini juga selamat digunakan oleh perempuan mengandung dan yang baru bersalin tanpa memberi apa-apa efek kepada bayi...

Jom kita lihat apakah ramuan dalam sabun ajaib ini yang telah membantu ramai orang menyelesaikan masalah bau & ke'karatan' warna badan mereka!



7 ramuan dalam sabun ketiak Marine Essence


Jadi apa yg ditunggu lagi...dapatkan sabun ini sekarang dan sental ke'karatan' warna badan anda!

No comments:

Post a Comment